2019. szeptember 29., vasárnap

1-es 12 -18 hó UV 50 faktoros strand ruha 2 db+vagány sapka - Jelenlegi ára: 2 590 Ft

Eladó  12-18 hónaposra való unisex , de talán inkább fiús UV 50 faktoros fürdóruha szettek:
- 1 db sunemporium márkájú egyrészes, neten rendeltem. Hosszú ujjú, alul patentos, hátul végig zippes. Prémium minőség, olvass utána. Ausztráliában tervezik. Teljesen véd a naptól -gyorsan száradó anyagból, kiszűri a nap káros sugarait.   Az eredeti ára 30 euro volt.
-1 db kétrészes fokás, rövis ujju UV szűrös furdőszett. Kicsi foltot láttam rajta , amit fotoztam, Szerintem kimosható, de nekem már nincs rá időm.
+ 1 db vagány napsapka.
Az akcióim között van más  fürdőruha szett is .
Sok terméket töltök fel a héten nézz körül bátran ha többet rendelsz olcsóbb a posta . Több vásárlása esetén engedményt adok.

Jelenlegi ára: 2 590 Ft
Az aukció vége: 2019-10-19 19:01 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése